ÚDRŽBA A OPRAVY

Aby váš vůz ŠKODA dlouho vydržel, spoléháme se výhradně na ŠKODA Originální díly a nejmodernější diagnostické a technické vybavení servisu. Vybavení je pravidelně doplňováno o technická zařízení pro nejnovější modely. Jedná se například o diagnostickou tabuli pro seřízení radaru adaptivního tempomatu. Navíc abychom váš vůz znali opravdu do posledního šroubku, musí všichni servisní technici značky ŠKODA pravidelně absolvovat technická školení.

V autorizovaných servisech značky ŠKODA máte také jistotu fixní ceny daného úkonu. Pro každý servisní zásah je totiž stanovený normovaný čas. Pokud se tedy oprava z jakéhokoliv důvodu protáhne, nezatíží tyto vícenáklady vaši peněženku.

Nabídka servisů ŠKODA zahrnuje komplexní služby, které váš vůz v průběhu let potřebuje.

Servisní prohlídky

Abyste váš vůz udrželi dlouho v kondici, funkční a případně nenechali propadnout nároky na záruku, je nutné absolvovat pravidelné servisní prohlídky u autorizovaného servisního partnera ŠKODA. Informaci o servisních intervalech vozů ŠKODA naleznete v servisní knížce, nebo návodu k obsluze vozidla, které jsou nedílnou součástí palubní literatury vašeho vozu ŠKODA.

Příprava na STK a měření emisí

Připravíme vaše vozidlo na technickou kontrolu a měření emisí. V případě nutnosti autorizovaný servisní partner ŠKODA odstraní po dohodě s vámi všechny zjištěné nedostatky. Budete tak mít naprostou jistotu, že je váš automobil dokonale připraven.

Výměna oleje

Váš autorizovaný servisní partner ŠKODA vám pravidelně vymění olej a olejový filtr, aby byl zaručen správný provoz motoru a jeho dlouhá životnost. ŠKODA AUTO doporučuje ŠKODA Originální olej.

Sezonní akce

Aby byl váš vůz dobře připraven na nadcházející sezonu, připravuje váš autorizovaný servisní partner ŠKODA pravidelně sezonní akce s atraktivní, cenově výhodnou nabídkou dalších služeb.

Servis klimatizace

Nabízíme vám kompletní servis klimatizace. Provedeme test těsnosti klimatizačního systému, zkontrolujeme funkce a tlaky klimatizace a změříme množství chladiva. Všechny práce provedeme přesně podle předpisů výrobce a použijeme nejmodernější zařízení doporučené výrobcem. V případě potřeby provedeme doplnění chladicího média či vyčištění klimatizace speciálním přípravkem.

Geometrie náprav vozidla

Nesprávná geometrie náprav způsobuje nerovnoměrné opotřebení pneumatik vašeho vozu. Proto vám nabízíme zaměření geometrie náprav a v případě nutnosti její odborné seřízení. Veškeré práce provedeme přesně podle předpisů výrobce na moderním zařízení schváleném výrobcem.

Servis karoserie a laku

Poškození karoserie a lakovaných ploch odborně odstraní váš autorizovaný servisní partner ŠKODA, a to podle technologických postupů stanovených výrobcem a s použitím ŠKODA Originálních dílů. To je důležité nejen pro vaši bezpečnost, ale také pro funkčnost a zachování hodnoty vašeho vozidla.

OCTAVIA 500

Půl milionu kilometrů a stále jako nová. V listopadu 2014 podrobila redakce časopisu Svět motorů důkladné analýze vůz ŠKODA OCTAVIA Elegance 2.0 TDI/103 kW, rok výroby 2004 (OCTAVIA II. generace), se kterým jeho majitel za 10 let najezdil v Česku i v zahraničí více než 500 000 kilometrů, aby zjistila, jak se na kondici automobilu taková extrémní zátěž projevila.

Detailně byl prozkoumán nejen celkový technický stav, ale zejména všechny klíčové komponenty vozu. A co při tom odborníci a novináři zjistili? Tady je několik zjištěných faktů.

ZÁKLADNÍ INFORMACE

ŠKODA OCTAVIA 2. generace, rok výroby 2004, motor 2.0 TDI PD / 103 kW a 320 Nm, kód motoru BKD, manuální převodovka, výbava Elegance, celý svůj život ve vlastnictví a užívání jednoho majitele.

V JAKÉ KONDICI BYL MOTOR?

Nevykazoval viditelné ani měřitelné opotřebení a litinový blok válců zaznamenal opotřebení jen v dolní části. Rovněž na ojničních ložiskách klikové hřídele nebylo nalezeno žádné opotřebení, a jako nové vypadaly i písty. Díky používání kvalitního oleje byl naprosto čistý sací koš.

VYDRŽEL TO PODVOZEK?

V dobré kondici byl také podvozek; v pořádku byla přední náprava, pouze na zadní byl vysoký nájezd kilometrů již citelný. Endoskopická analýza koroze odhalila, že levý práh vypadal zevnitř jako nový, jen na pravém byla mírná koroze.

SPOKOJENÝ MAJITEL PAVEL

Věnoval svému vozu opravdu příkladnou péči. Pravidelné výměny oleje, preventivní seřízení geometrie, či prohlídky před delšími cestami. Jako zástupce firmy vyrábějící posuvné dveře objížděl například stavby supermarketů po celé republice.

KVALITNÍ SERVIS = ZÁKLAD ÚSPĚCHU

OCTAVIA tak dlouho sloužila především proto, že ji majitel celou dobu servisoval výhradně v autorizovaném servisu ŠKODA, přičemž byl důsledně dodržován servisní plán výrobce. Zaručeno bylo také použití výhradně ŠKODA Originálních dílů.

FABIA 1250

Jeden a čtvrt milionu kilometrů a stále jezdí! Na konci roku 2016 jsme objevili vůz FABIA 1. generace, který najel za celý svůj život 1 250 000 kilometrů. To je zhruba 9 500 kilometrů za měsíc, což znamená okolo 320 kilometrů každý den! Odkoupili jsme jej od jedné spediční společnosti a vy tak máte možnost podívat se v jakém je stavu.

Navíc takhle modrá FABIA dál brázdí naše silnice v perfektní kondici, právě díky profesionální péči autorizovaného servisu ŠKODA a ŠKODA Originálním dílům. Podívejte se, co všechno prožila a jak ji hodnotili novináři z různých koutů Evropy.

JSEM ŠKODA FABIA

Jsem ŠKODA FABIA 1. generace, vyrobená 21. 12. 2005 s motorem 1.9 TDI PD / 74 kW a 240 Nm, mám manuální převodovku, výbavu Elegance, celý svůj život jsem byla ve vlastnictví jedné společnosti a sloužila jako doprovodný a servisní vůz.

MOJE SERVISNÍ HISTORIE

Po dvou letech mám najeto 165 tis. km a přichází první výměna autobaterie. Při 991 tis. km dochází k výměně původního turbodmychadla. Za celou dobu provozu jsem spotřebovala 220 litrů oleje. Přední část vozu byla po drobných kolizích opravována 5 krát.

CO MÁM NA UKAZATELI KILOMETRŮ?

Po najetí jednoho milionu kilometrů už mám na počítadle jen 6 pomlček, protože sedmá pozice chybí. Díky poctivě vedené servisní knize je však jasná historie do 1,25 milionu km. Od této doby mám na palubní desce chytrý telefon s aplikací zaznamenávající kilometry dále…

FRANCIE - PAŘÍŽ

Zástupcům francouzských médií jsem vyrazila dech. „Takovouhle porci kilometrů přežijou stěží staré Mercedesy či Volva. Že by to mohla přežít ŠKODA FABIA, by člověka ani nenapadlo. Přesto se to evidentně stalo. Ba co víc – auto je v až nečekaně uspokojivé kondici.“

ŠVÝCARSKO - CURYCH

Švýcaři se ke svým autům chovají vzorně, přesto jsem je svou extrémní výdrží překvapila. „Říká se, že dnešní auta jsou konstruována na nájezd 200 až 300 tisíc kilometrů. Je vidět, že když se s nimi rozumně zachází a dopřeje se jim náležitá péče, mohou být téměř nesmrtelná.“